Google
 

PAYUNG SERBAGUNA


PAYUNG SERBAGUNA dicipta / direka bersama ahli kumpulan Moi. apa yang ajaib serbaguna?? sudah semesti nya kegunaanya. bukan sekadar dapat melindungi kita manusia dari hujan @ panas matahari, tetapi banyak juga kegunaan2 lain.


antara kegunaan2nya:
  • mempunyai ciri2 keselamatan - boleh digunakan untuk memepertahankan diri jika di dalam kesusahan. Contohnya diserang perompak atau peragut.
  • lampu yang terdapat pada batang payung membantu perjalanan pada waktu malam.
  • poket2 yang terdapat di dinding2 payung membolehkan penyimpanan barang2 seperti handphone, wallet, dan lain2 pada hari hujan bagi mengelakkan kebasahan.

CARA PEMASANGAN

1. Payung dibuka terlebih dahulu

2.Lampu keselamatan dilekatkan pada batang payung menggunakan alat pelekat yang disediakan


3. Lekatkan di bahagian atas dan bawah


PAYUNG SIAP UNTUK DIGUNAKAN!!!



Poket yang disediakan boleh memuatkan wallet, handphone, buku nota, kalkulator, pen dan lain2.


Payung serbaguna ini juga cukup besar bagi menampung 2 - 3 pengguna dalam satu masa.



Lampu akan memudahkan pemandu2 kenderaan lain nampak kita yang sedang berjalan di bahu jalan dengan adanya lampu keselamtan di payung ini. mungking risiko terhadapa bahaya dapat dikurangkan ;)

Kumpulan sasaran bagi ciptaan ini adalah bagi pelajar sekolah rendah mahupun menengah. kebanyakan ibu bapa zaman sekarang gemar menghantar anak2 mereka ke tuisyen, tetapi tidak kesemua ibu bapa menghantar dan mengambil anak2 pergi dan pulang dari tuisyen. selalunya juga, tuisyen banyak dijalankan pada waktu malam, so sesuai sangat la PAYUNG SERBAGUNA ini juka hendak digunakan. tidak ketinggalan juga pelajar2 universiti yang tidak mempunyai kenderaan untuk ke kelas pada waktu malam.

nak buat sendiri pon boleh. lagi jimat!

No comments: